Krumke - Day 3 and 4

"Teknisk kür....är alltid teknisk kür...."

Känslorna inför teknisk kür är alltid lika spännande. Kommer jag vara nervös, kommer jag hålla mig till planen, kommer jag hinna alla övningar och kommer jag ramla av? 


Att omvandla dessa frågor till måsten är prio 1! Jag kommer vara nervös men fokuserad, jag kommer hålla mig till planen, jag kommer vara stabil men effektiv och därav kommer jag hålla mig kvar!


Och så blev de. Nästan. Jag var inte så farligt nervös då jag visste att allt kunde hända på gott och ont. Jag improviserade endast i ett moment och jag hann alla övningar dock räknades inte sista. 


7 av 10 toast!


(null)

Foto: Arjen Van Der Spek

"Kür. Är alltid bäst!!"

 Relativt samma tankar och funderingar finns till küren, enda skillnaden är att jag känner mig säker, har en positiv inställning men ingen plan. Haha...


Men, jag klurade ut min plan på uppvärmningsvolten, kände mig trygg, hade lite brottom men jäklar va jag njöt! 


8 av 10 toast! 


Oh så var helgen nere i Krumke avklarad. Åka hem, jobba, träna, packa om och fara ner till Flyinge för ännu en CVI tävling. Dessutom har jag en plan för en gångs skull till alla 3 rundor, nu ska vi bara hålla den! 


Kul kul! 🌟


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)